Hej!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har pricic haft svenska. Vi skulle skriva en text ut ifrån en bild. Här kommer den.




Pojkarna med elden.

Jag var i Afrika och gav bort en massa kläder och såna saker jag inte använder. Jag visste inte att det var eld festival,för varje år har dom ett element som dom har en festival för.dom hade en massa saker som hade med eld och göra, drack och elden ballonger .Helt plötsligt kom dom hara pojkarna springande med levande eld bakom sig. Efteråt gick jag och pratade med pojkarna dom hade tränat i flera år det var deras föräldrar som hade gjort samma sak för några år sedan. Jag fick veta att man hade satt eld på ett speciellt rep som dom hade springer med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0