Här kommer svaren.


Hur gammal är du? Jag är 12 år snart 13.

Hur gammal var du när du började rida?
Jag har haft häst sen jag födes men jag fick hem den när jag fyllde 6.

Hur många egna ponnyer har du haft?
3 egna. Jag har fått låna en häst nu.

Har du ridit på ridskola?
Ja ett tag för att lära känna andra som red i min ålder men i te så länge.

Har du några syskon?
Ja en lille bror.

Vilken är din favorit mat?
Sushi.

Vilket är ditt favorit djur? (utom häst)
Katt eller hund.

Vilken är din största förebild inom ridsporten?
Gud alltså RGB (för er som inte vet slå upp Rolf Göran Bengtsson)

Har du egen häst?
Ja det har jag.

Vad har du för djur?
Bara hästar.

Ditt största intresse?Mitt största intresse är såklart ridning.

Hur många läsare har du?
Runt 25 unika besökare.

vad är ditt mål i livet :)Att leva och vara frisk och kry.

Senaste personen som:

Skickade sms till dig?
Mamma

Pratade med dig?
Leon

Kramade dig?
Pappa

Pussade dig?
Pappa

Gjorde dig glad?
Nea

Gjorde dig ledsen?
Leon

Gjorde dig arg?
Leon

Vem i skolan gillar du mest?
Frida BL och ida.

Vilken lärare hatar du?
Jag hatar ingen baa tycker mer och mindre om vissa.

Skulle du vilja byta skola?
Nej jag trivs.

Varför är du så söt?
Det kan jag inte svara på. Jag födes så bara.

Jag tycker att alla era bloggar är jätte bra. Några bloggar Emilia,Fanny,Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0